13/10/2016 | SCP

La Universitat Jaume I va celebrar el seu tercer acte de reconeixement als patrocinadors el dijous 26 de maig de 2011 a l'Hotel Intur, dins dels actes de celebració dels vint anys d'universitat a Castelló.

En aquest acte es va fer un reconeixement a les institucions i empreses que donen suport activament a l'UJI, col·laborant a una major integració entre el món universitari i el teixit socioeconòmic i cultural que l'envolta, i aconseguint que la Universitat Jaume I es consolide com la universitat de tota la societat de Castelló. Durant la vetlada, que va donar continuïtat a les celebrades al maig de 2001 i gener de 2006 (cada cinc anys), es lliurà a cadascuna de les entitats patrocinadores una escultura commemorativa de l'artista castellonenc Santiago Rebollida. En 2011, el Cercle de Patrocini de la Universitat Jaume I estava format per 69 empreses i institucions: sis patrocinadors estratègics i 63 entitats patrocinadores.