Càtedra Medtronic de Formació i Investigació Quirúrgica

Última modificació: 20/09/2016 | Font: SCP

La creació en 2016 de la Càtedra Medtronic de Formació i Recerca Quirúrgica permet el desenvolupament d'activitats docents i investigadores en el camp de la cirurgia que permeten la consolidació d'equips humans i l'obtenció d'un avanç significatiu en aquest camp d'estudi i de treball.

Els principals objectius de la Càtedra són fomentar la formació quirúrgica de professionals implicats en la cirurgia (cursos, jornades científiques, reunions…); promoure totes les activitats de la Castellon School of Cancer Surgery (cssurg.com); desenvolupar noves tècniques quirúrgiques; afavorir el desenvolupament de la cirurgia experimental en animals; fomentar la recerca de nous materials i instrumentació en el camp de la cirurgia; incentivar l'intercanvi entre cirurgians i enginyers en el desenvolupament de nous materials i instruments i promoure la formació quirúrgica en el grau i en el postgrau universitari.

L’UJI i l'empresa Medtronic creen la Càtedra Medtronic de formació i recerca quirúrgica

Activitats

Per a aconseguir aquests objectius s'ha plantejat la realització d'una sèrie activitats que es complementaren amb altres accions i activitats en funció de les necessitats que s'establisquen. Entre aquestes activitats es troben el Màster en Ginecologia Oncològica i diversos cursos formatius (sobre laparoscòpia en ginecologia, anatomia quirúrgica en cadàver, càncer colorectal o urologia oncològica).

Quantia anual

35.000 euros

Direcció de la Càtedra

José Antonio Llueca Abella
Professor Unitat Predepartamental de Medicina
catedramedtronic@uji.es

Càtedra Medtronic de formació i recerca quirúrgica
Unitat Predepartamental de Medicina
Universitat Jaume I
Av. de Vicent Sos Baynat s/n
12071 · Castelló de la Plana, Castelló, Espanya

http://www.catedramedtronic.uji.es [en construcció]

Entitat patrocinadora

BP

Medtronic Ibérica, S.A. és una empresa líder en tecnologia per a la cura de la salut que es va establir a Espanya en 1975. La missió de Medtronic des dels seus inicis ha estat la mateixa: alleugerir el dolor, retornar la salut i allargar la vida a persones de tot el món. La seua activitat se desenvolupa en el sector dels dispositius mèdic i de solucions integrals per a una millor prestació sanitària, de manera que està en contacte continu amb institucions que fomenten la formació i la investigació i contribueix activament a promoure i difondre aquest dos àmbits dins del sector al que pertany.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions