Curs «Màrqueting digital turístic aplicat al patrimoni»

Última modificació: 10/10/2017 | Font: Campus Obert

Títol: «Màrqueting digital turístic aplicat al patrimoni»
Cicle: «Curs a la Seu del Camp de Morvedre»
Ponent: Rosa María Rodríguez Artola. Professora de l'Àrea de Comercialització i Investigació de Mercats de l'UJI. Membre del grup d'investigació IMK, Innovación en Marketing. Coordinadora del màster universitàri en Màrqueting i Investigació de Mercats.
Data: 7, 14 i 21 de novembre de 2017
Durada: 6 hores
Horari: de 19 a 21 hores
Lloc: EPA Miguel Hernández. Carrer de Dolores Ibárruri, s/n. Port de Sagunt.

Inscripció en línia a http://preinscipcio.uji.es/.

Més informació: 

Seu del Camp de Morvedre 
 
Informació proporcionada per: Programa Campus Obert
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16