Coordinació del màster

Dra. Susana Llorens Gumbau. Professora Titular d'Universitat de Psicologia del Treball. Membre de l'Equip de Recerca WONT Prevenció Psicosocial. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia de la UJI.

Dra. Isabel María Martínez Martínez. Professora Titular d'Universitat de Psicologia del Treball. Membre de l'Equip de Recerca WONT Prevenció Psicosocial. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia de la UJI.

Altres membres de la Comissió de titulació:

Marisa Salanova Soria, Valeria Cruz Ortiz, Isabel Martínez Martínez, Isabella Meneghel, Miguel Ángel Nadal Martínez, Lidón Nebot Gresa, Mercedes Ventura Campos, Alberto Ortega Maldonado, i Jesús Rosel Remirez.

Estudiantado: Carlos Blasco Giner

MÉS INFORMACIÓ:

Isabel Mª Martínez Martínez
Telèfon: 964 729 585
Isabel.martinez@uji.es

Susana Llorens Gumbau
Telèfon: 964 729 584
llorgum@uji.es

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu