Coordinació del màster

a) DIRECCIÓ DEL MÀSTER:

• Dr. Francisco-Juan García Bacete, Professor Titular d´Universitat, Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia. UJI

b) COMISSIÓ ACADÈMICA DEL MÀSTER:

• Dr. Alfredo Alfageme Chao, Professor Titular d´Universitat, Departament de Filosofia i Sociologia.
  • Dra. Virginia Carrero Planes, Professora Titular d´Universitat, Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia.
  • Dra. Andrea Planchadell Gargallo, Professora Titular d´Universitat, Departament de Dret Públic.
  • Dra. Mª Lidón Villanueva Badenes, Professora Titular d´Universitat, Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia.
  • Estudiant del Màster Universitari en Intervenció i Mediació Familiar.

c) COMISSIÓ DE COORDINACIÓ:

Formada pels coordinadors de totes les assignatures del Màster, es poden consultar a les guies docents de cada assignatura (SIA)

d) COORDINACIÓ PRÀCTIQUES EXTERNES:

e) COORDINACIÓ TREBALL FI DE MÀSTER:

INFORMACIÓ ACADÈMICA:
Francisco Juan García Bacete
Telèfons: 964 72 9556 / 964 72 9549
masterfamilia@uji.es

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu