Direcció d'Empreses / Master in Management

21/11/2016 | USE

El màster universitari en Direcció d’Empreses de la Universitat Jaume I és un màster a temps complet, d’any i mig de durada, que no requereix experiència professional prèvia, que s’imparteix fonamentalment en anglès i que ofereix l’oportunitat d’adquirir i desenvolupar coneixements i competències avançats en direcció general. Dissenyat per a graduats i graduades amb interès en liderar organitzacions i empreses, el màster se centra en una perspectiva innovadora i internacional sobre management i ofereix l’oportunitat d’estudiar un semestre en una universitat estrangera (la Universitat de Salford, al Regne Unit, o la Universitat Carlo Cattaneo, a Itàlia) i de dur a terme pràctiques en empreses internacionals.

El curs s'iniciarà en octubre 2017.

Modalitat: presencial.

Idioma de docència: anglès / espanyol.