Presentació

El món en què vivim evoluciona de forma ràpida i en un creixent context d'incertesa. Una mala decisió econòmica pot tenir conseqüències nefastes sobre el benestar d'un país, suposar l'expulsió d'una empresa d'un mercat o condemnar una família a un deute impagable. Entendre la complexa realitat econòmica és essencial per a millorar la nostra comprensió del món que ens envolta. Per què hi ha països que creixen generant benestar per als seus ciutadans mentre altres fracassen?Quines polítiques econòmiques generen més o menys desigualtat? Determina l'economia un resultat electoral o és el resultat electoral el que determina les polítiques econòmiques? Quin és el cost econòmic de la corrupció? Com és possible reduir la pobresa? És bona la globalització? Cal regular millor els mercats financers? Què causa la discriminació entre homes i dones? És possible reduir l'efecte d'hivernacle?

Cap d'aquestes preguntes poden ser contestada sense una rigorosa anàlisi econòmica i sense disposar de les eines quantitatives necessàries per dur-ho a terme. El màster en Economia de la Universitat Jaume I proporciona tals coneixements. És més, el nostre màster aporta dos aspectes que els diversos estudis que analitzen la tendència dels mercats de treball assenyalen com a determinants a l'hora de trobar una ocupació de qualitat, com són una sòlida formació en tècniques d'anàlisis i interpretació de dades i la competència en anglès.

logo iei

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu