Coordinació de pràctiques en empresa, itinerari professional

Una vegada s'han seleccionat els centres de pràctiques, Conselleria d'Educació proporciona a la coordinació del màster l'oferta de places disponibles a la província de Castelló. La coordinació del màster és qui realitza la tasca de coordinació amb els centres de pràctiques, mentre que la coordinació de cada especialitat s'encarrega de realitzar l'assignació de les places de pràctiques als estudiants, i dels tutors acadèmics de la Universitat Jaume I. En els centres hi ha la figura del coordinador de pràctiques, la funció del qual és la de concretar de manera coherent les accions formatives a desenvolupar per part dels estudiants del Pràcticum al costat dels seus respectius tutors en el centre, així com actuar com a representant del centre en les comunicacions amb la universitat.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu