Horaris

Les classes presencials abasten tot el primer semestre, d'octubre a febrer, duent-se a terme entre dos i tres tardes per setmana. En el cas de les assignatures impartides per professorat extern, dins de les característiques interuniversitàries del màster, es realitzaran jornades intensives dos dies, de matí i vesprada.

Donat el seu caràcter semipresencial, el contacte amb els docents s'inicia prèviament a les classes presencials, a través de la plataforma en línia de la universitat. D'aquesta manera, es fa un seguiment al llarg del període lectiu.

En el segon semestre abordem les assignatures optatives no presencials, durant aquest procés, els estudiants accediran a l'aula virtual des de la qual es desenvoluparà tot el procés de les mateixes.

Horari curs 2017-2018 (.pdf)

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu