Història de l’Art i Cultura Visual

22/02/2016 | USE

El màster universitari en Història de l’Art i Cultura Visual ambiciona transmetre als graduats i graduades en Història de l’Art i altres disciplines afins el llegat de coneixements i habilitats elaborats per la disciplina en el seu segle i mig d’institucionalització acadèmica, l’adquisició de la qual resulta imprescindible per comprendre i avaluar críticament tant l’objecte artístic com el seu procés de creació. Atès que els estudis de llicenciatura (i més encara els de grau) ofereixen una formació generalista, el postgrau és el marc idoni per a aconseguir una formació especialitzada que es definisca amb criteris d’excel·lència acadèmica i interès científic.

Aquest és un màster interuniversitari entre la Universitat Jaume I i la Universitat de València. Modalitat: presencial.