Presentació

El màster en Ètica i Democràcia endinsa l’estudiantat en la formació i capacitació interdisciplinària en els àmbits de l’ètica i la filosofia política.

Especialment, ofereix coneixements avançats en ètica empresarial i en teoria de la democràcia. Aquest màster té vinculació amb el Programa de Doctorat interuniversitari en Ètica i Democràcia des del qual es desenvolupa una recerca capdavantera en Ètica, Ètiques Aplicades i Filosofia Política des de 1998.

La investigació capdavantera en l’àmbit de les ètiques aplicades i de la filosofia política ha permès que siga reconegut des de l’any 2003 com a Grup de R+D+I d’Excel·lència de la Generalitat Valenciana, on compta fins a l’any 2014 d’un programa de grups d’investigació d’excel·lència Prometeo.

El màster permetrà optar a l’accés al programa interuniversitari de doctorat Ètica i Democràcia que posseeix en l’actualitat el reconeixement de Doctorat cap a l’Excel·lència (BOE 6 de novembre de 2011).

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu