Presentació

La Universitat Jaume I imparteix, des del curs 2007/08, el màster en Ciències de la Comunicació adaptat a les directrius europees. El Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació és, per tant, un títol oficial de caràcter europeu, i es presenta amb tres itineraris:

1. L'itinerari en Direcció Estratègica de la Comunicació ofereix les claus per afrontar la gestió de la imatge i la comunicació corporatives en empreses i institucions públiques. És una oferta per formar a futurs directors de comunicació.
2. L'itinerari en Creació i Producció Transmèdia mostra els instruments conceptuals i materials necessaris per comprendre els discursos audiovisuals contemporanis, així com per aplicar-los en la pràctica en productes audiovisuals reals.
3. L'itinerari en Periodisme i Comunicació Política en l'Era Digital se centra en l'estudi pràctic i en profunditat dels mecanismes que guien la producció de peces informatives (notícies, reportatges, entrevistes,...), amb especial incidència en els mitjans de major desenvolupament futur: la televisió i Internet.

Per a l'obtenció del títol oficial de Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació l'estudiant haurà de cursar 60 crèdits ECTS, en qualsevol dels seus tres itineraris.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu