Pla d'estudis

ASSIGNATURES OBLIGATÒRIES (36 CRÈDITS ECTS)

  • Using Documents in a Business Environment / L'entorn Empresarial i la seua Documentació
  • Intercultural Communication, Meetings and Negotiations in a Business Context / Comunicació Intercultural, Reunions i Negociacions en el Món de l'Empresa
  • Business Correspondence / Correspondència Comercial
  • The Language of Telephoning and Other Communication Technologies in the Business World / El Llenguatge Telefònic i les Noves Tecnologies Aplicades a l'Empresa
  • The Language of Marketing and Product Promotion  / El Llenguatge del Màrqueting i la Promoció de Productes
  • Business Trips and Socialising Activities in the Business World / Els Viatges de Negocis i la Socialització en el Món Empresarial
  • Case Studies / Estudi de Casos
  • Master's Thesis / Treball de Final de Màster

ITINERARI PROFESSIONAL (24 CRÈDITS ECTS)

  • Persuasive Language and Business Presentations / El Llenguatge Persuasiu i el de les Presentacions Empresarials
  • International Marketing / Màrqueting Internacional
  • International Business Management / Direcció de l'Empresa Internacional
  • Internship / Pràctiques en Empresa

ITINERARI INVESTIGADOR (24 CRÈDITS ECTS)

  • Specific English Teaching: ESP/CLIL / Ensenyament de l'Anglès Especialitzat: IFE/AICLE
  • Analysis of the Specialised Discourse in English / Anàlisi del Discurs Especialitzat en Anglès
  • Research Methods / Métodes d'Investigació

 

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16