Beques pròpies i ajudes

Els estudiants tenen a la seua disposició diverses convocatòries d´ajudes per a la realització dels estudis de màster:

Si existeix finançament suficient, la Comissió de titulació podrà oferir beques de col·laboració per a estudiants que no gaudisquen de cap altra ajuda. Els departaments involucrats en el màster també solen oferir beques de col·laboració per a la realització del TFM en col·laboració amb els grups de recerca d'aquests departaments.

Per afavorir la mobilitat d´estudiants, existeix una convocatòria anual d´ajudes del Ministeri (enllaç).

La convocatoria de beques de formació de professorat universitari (FPU) es por consultar a aquest enllaç.

Altres beques:

• Altres beques d'ajuda als estudis [enllaç]

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu