Presentació

El Màster Universitari Erasmus Mundus en Robòtica Avançada està dissenyat per a promoure una oferta educativa d'alta qualitat en l'àrea de la robòtica avançada i intel·ligent. Després de la graduació els estudiants hauran dominat les diferents àrees de la robòtica (modelatge matemàtic, automàtica, enginyeria informàtica, disseny mecànic) amb la finalitat de ser capaços de tractar amb sistemes robòtics en el seu conjunt i no solament concentrar-se en un àrea en particular. Les perspectives professionals dels graduats són molt bones ja que els cursos proposats són rellevants per a la societat actual altament tecnificada i a causa que les promocions actuals de les universitats són insuficients per a satisfer les exigències dels programes de la indústria i la recerca. Els estudiants poden enfocar el Màster com un grau professional, o unir-se a un programa de doctorat posterior.

El màster s'imparteix en dos anys acadèmics. L'estudiant cursarà el primer any en una de les institucions participants (Nantes, Gènova o Varsòvia) i el segon any en la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu