Objectius

El Màster Interuniversitari en Química Teòrica i Modelització Computacional pretén atorgar a l'estudiant una formació avançada, de caràcter especialitzat i multidisciplinari orientada a promoure la iniciació en tasques investigadores que suplisca la demanda creixent de personal expert no solament del món de l'acadèmia, sinó també de la indústria. Exactament, ve dau per la necessitat de formar personal investigador capaç d'abordar tasques de R+D+i tals com: generació de nous fàrmacs, síntesis de nous materials o coneixement d'activitat enzimàtica. Per tant, el màster ofereix la possibilitat d'integrar-se en diverses i atrayentes àrees d'activitat social i industrial.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu