Beques pròpies i ajudes

El Màster va ser seleccionat dins del Programa Erasmus *Mundus de la Comissió Europea (2007-0064 / 001 MARCO MUNB123), i en 2012 va renovar per a cinc edicions més (FPA-2012-0191).  Fins al moment, no hi ha confirmació per part de l'Agència de la Comissió Europea sobre el nombre de beques que es concediran, per tant, la següent informació està subjecta a canvis (!): El Màster té previst tenir 5 beques de categoria A para els estudiants provinents de Partner Countries i 1 beca de la Categoria B per a Estudiants provinents de Programme Countries. La CE oferirà beques addicionals per a "Finestres Geogràfiques" de diverses fonts. En total, 253 beques es distribuiran entre ~ 90 Erasmus Mundus Consorcis, però no necessàriament equilibrats a través dels Consorcis.

Sol·licitud de beques: 15 de gener 2016

ERASMUS MUNDUS BEQUES PER A Partner Countries (BEQUES de CATEGORIA A):
Les beques per als tres semestres del Màster Erasmus *Mundus (xifres i taxes per confirmar) consisteixen en:

• Contribució al viatge, costos d'instal·lació i tots els altres tipus de costos (en funció de la residència, no de la nacionalitat):
  • 2 x 1.000 € (2.000 € en total) per becari resident en un Programme Country per a les despeses de viatge, o
  • 2 x 3.000 € per a despeses de viatge + 1.000 € per a despeses d'instal·lació (7.000 € en total) per a becaris residents en un Partner Country la ubicació del qual se situe a 4,000 quilòmetres o més dels” EMMC coordinant HEI”.
  • Despeses d'estada d'1.000 € al mes, 18.000 € en total (contribució per als costos de subsistència). NO s'ha d'atorgar als titulars de beques per als períodes del màster Erasmus Mundus (estudie / recerca / col·locació / preparació de tesi) que es desenvolupen en el seu país de residència.
  • Les taxes de matrícula que són 3.500 € per semestre, 10.500 € en total
  • Paquet de segur, és a dir, el segur de salut.

La beca és una beca completa, que cobreix totes les despeses (per exemple, les taxes de matrícula, viatges, despeses de visat, allotjament, manutenció etc.). No hi haurà més finançament.

El programa d'estudis requereix que els estudiants posseïsquen un ordinador portàtil (laptop apropiat amb un processador Intel I3 o similar amb 4 Gb de RAM i 200 GB d'HD.). Aquells estudiants agraciats amb una beca del programa Erasmus Mundus que no posseïsquen un ordinador portàtil adequat han de comprar-se un abans d'iniciar el programa d'estudis amb el finançament que proporciona la beca. Si és necessari, la UJI i ISEGI poden facilitar l'adquisició del mateix.

ERASMUS MUNDUS BEQUES PER A ESTUDIANTS DE PROGRAMA EN EL PAÍS (CATEGORIA B BEQUES):
Les beques per als tres semestres del Màster Erasmus Mundus consisteixen en (xifres i taxes per confirmar):

• Contribució als viatges, la instal·lació i tots els altres tipus de costos (en funció de la residència, no en la nacionalitat):
  • 2 x 1.000 € (2.000 € en total) per becari resident d'un Programme Country per a les despeses de viatge, o
  • 2 x 2.000 € per a despeses de viatge + 1.000 € per a despeses d'instal·lació (5.000 € en total) per a becari resident en un país Partner Country la ubicació del qual es trobe a menys de 4.000 km dels màsters Erasmus Mundus coordinant HEI), o
  • Despeses d'estada d'1.000 € al mes, 18.000 € en total (Contribució als costos de subsistència). NO s'han de donar als titulars de beques per als períodes del màster Erasmus Mundus (estudie / recerca / col·locació / preparació de tesi) que es desenvolupen en el seu país de residència.
  • Les despeses de matrícula que són 1.500 € per semestre, 4.500 € en total
  • Paquet de segur, és a dir, el segur de salut.

La beca és una beca completa, que cobreix totes les despeses (per exemple, les taxes de matrícula, viatges, despeses de visat, allotjament, manutenció, etc.). No hi haurà més finançament.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu