imagen máster

El màster es dirigeix tant a futurs professionals com a professionals en exercici dins dels camps relacionats amb les instal·lacions industrials i l’edificació. Els coneixements impartits permetran aprofundir en les diverses tecnologies energètiques i de respecte pel medi ambient, imprescindibles per a afrontar els problemes relacionats amb la sostenibilitat energètica i ambiental.

El màster està estructurat en cinc blocs. Tres d’aquests blocs (Homogeneïtzació, Recerca i Gestió Mediambiental) són comuns i estan destinats a reforçar i homogeneïtzar els coneixements bàsics. Els dos restants són d’especialització. El primer bloc d’especialització s’orienta cap a l’Eficiència Energètica en Instal·lacions Industrials, mentre que el segon s’orienta cap a l’Eficiència Energètica en l’Edificació. Tota aquesta formació es completarà amb seminaris impartits per professionals i un treball de final de màster.

El Màster Universitari en Eficiència Energètica i Sostenibilitat és un Màster Oficial avalat per l'ANECA (BOE 3/12/2010) i té caràcter mixt (DOGV pla d'estudis).

Descarregar Tríptic Informatiu del Màster (CURS 2014/2015)

Empreses patrocinadores

SCAN, S.A.

BULMA Tecnología, S.L.