Coneixements previs recomanables

El present Màster està dirigit a titulats que desitgen orientar la seua carrera professional cap a la gestió energètica, tant en sectors industrials com en l'edificació.

Per a accedir al màster i cursar el Mòdul d'intensificació en instal·lacions industrials, el perfil d'accés és:

• Enginyer Industrial.
  • Enginyer Tècnic Industrial.
  • Enginyer Químic.
  • Enginyer Agrònom.
  • Enginyer Tècnic Agrícola.
  • Graus d'enginyeria de la branca industrial
  • Grau d'enginyeries en la branca agrícola i agroalimentària.

Per a accedir al màster i cursar el Mòdul d'intensificació en edificació, el perfil d'accés és:

• Enginyer Industrial.
  • Enginyer Tècnic Industrial.
  • Arquitectes
  • Arquitectes tècnics
  • Graus d'enginyeria de la branca industrial
  • Grau en Arquitectura Tècnica
  • Grau en Enginyeria de l'Edificació
  • Grau d'Arquitectura

Aquells candidats que provinguen de titulacions no incloses en la llista anterior o de titulacions universitàries estrangeres, podran ser considerats per a la seua admissió si acrediten mitjançant el seu currículum i/o expedient acadèmic la seua capacitat de seguiment i aprofitament de les matèries cursades. L'avaluació d'aquestes candidatures serà realitzada per la Comissió de Titulació del Màster.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu