Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

- La qualitat docent i investigadora del professorat del grau, com es reflecteix en tots els rànquings de productivitat d’Espanya.

- L’àmplia experiència en l’ensenyament de la traducció i interpretació.

- L’altíssima qualitat de les instal·lacions (dos laboratoris docents de traducció i un d’interpretació).

- Perfil de professionalització en cinc de les branques més importants de la traducció/interpretació.

- Accés a màsters que ofereixen especialització addicional.

- Possibilitat d’iniciar-se en la investigació en traducció i interpretació.

- Pràctiques externes en institucions i empreses.

- Possibilitats d’intercanvis amb altres universitats nacionals i estrangeres.

- Oferta de cursos especialitzats i congressos sobre les disciplines de la traducció i la interpretació.

- Programa d’acció tutorial universitari (PATU): Programa d’acció tutorial universitari (PATU): aquest grau ofereix als estudiants de primer curs un programa específic amb la finalitat d’ajudar-los en l’adaptació a la Universitat Jaume I i d’integrar-los en la vida universitària.

- Més informació al web del Departament de Traducció i Comunicació: www.trad.uji.es.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu