Què és?

El grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I ofereix una formació innovadora, de qualitat i orientada a l’exercici professional. Aquest grau posa a l’abast de l’estudiantat un pla d’estudis que combina una visió global sobre el camp de la comunicació amb l’estudi i aprofundeix en la teoria de la comunicació publicitària i de relacions públiques, l’estructura del sector i les seues tecnologies, la producció i la realització publicitàries. Aquests aspectes es desenvolupen de forma pràctica a les instal·lacions del laboratori de Ciències de la Comunicació (LABCOM) i capaciten de manera immillorable els futurs i futures professionals de la publicitat i les relacions públiques.

Els graduats i graduades en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I han d’adquirir competències professionals com a creatius publicitaris, responsables de serveis al client, investigadors, planificadors i compradors de mitjans, planificadors estratègics, directors de comunicació i consultors estratègics, així com capacitat d’elaboració de tot tipus de productes en els diversos àmbits de la publicitat.

Els graduats i graduades en Publicitat i Relacions Públiques poden obtenir un segon títol de grau en Comunicació Audiovisual superant 48 ECTS de matèries específiques de l’àmbit de la comunicació audiovisual i realitzant les pràctiques externes, el treball fi de grau i els 6 ECTS de reconeixement. També poden obtenir un segon títol de grau en Periodisme superant 60 ECTS de matèries específiques de l’àmbit del periodisme i realitzant les pràctiques externes, el treball fi de grau i els 6 ECTS de reconeixement.

El laboratori de ciències de la comunicació  (LABCOM) de l’UJI disposa d’unes modernes instal·lacions dotades amb els darrers equipaments tecnològics i que són una referència a la universitat espanyola en el camp de les ciències de la comunicació. El LABCOM (www.labcom.uji.es) està dotat amb un plató de televisió, sis estudis de ràdio, un plató i un laboratori de fotografia, tres aules multimèdia dotades amb ordinadors iMac i nombrosos llocs d’edició de vídeo no lineal.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu