Perfil d’ingrés

Els estudis del Grau en Enginyeria Mecànica demandaran dels alumnes que ingressen un alt nivell d’esforç i dedicació a l’estudi. Per això, és important que l’alumne o l’alumna tinga vocació, habilitat per al raonament abstracte, creativitat i enginy, mentalitat analítica crítica, capacitat d’observació, instint de superació i constància tant en l’estudi com en el treball.

Així mateix, és desitjable que els i les alumnes de nou ingrés tinguen habilitats per al càlcul matemàtic i unes sòlides bases de formació en matemàtiques, física, química i dibuix tècnic. Tot això facilitarà, sens dubte, el seu adequat progrés en els estudis que es proposen.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu