Per què estudiar aquest grau a l’UJI?

• Per la necessitat social de titulades i titulats d'Infermeria.
  • Per l'alta satisfacció dels alumnes titulats (8,49 sobre 10) i l'alta inserció professional immediata d'aquests (78,05%)
  • Per l'alta qualificació del professorat i l'ús estès de nous recursos d'informació digital en el camp de les cures de la salut.
  • Metodologia docent d'integració teoria-pràctica-clínica que garanteix l'èxit de les competències seqüenciat i avaluat de manera continuada al llarg del procés d'aprenentatge.
  • Recursos  assistencials òptims i instal·lacions adequades a la metodologia didàctica. Tota la xarxa assistencial de la província de Castelló està posada a la disposició de l'alumnat d'Infermeria. Disposem de quatre hospitals generals, un hospital sociosanitari i més de vint centres de salut acreditats per a la docència. A aquests centres cal afegir una sèrie de convenis per a pràctiques amb altres dispositius sanitaris de la província estratègics per a la realització de pràctiques clíniques (SAMU, Diaverum, Rey Don Jaime, ITUM, benestar social, etc.).  Tot açò suposa una ràtio envejable per a les pràctiques de l'alumnat.
  • Per a l'any 2018/19 està demanada l'acreditació a l'ANECA de 120 places d'admissió on es combinarà la tecnologia més avançada i l'aprenentatge d'anglès científic amb l'humanitarisme que ha de presidir l'exercici de les professions d'aquesta branca, orientades a la millora dels estats de salut i qualitat de vida de la població.
  • Programa d'acció tutorial universitari (PATU): aquest grau ofereix als estudiants de primer curs un programa específic amb la finalitat d'ajudar-los en l'adaptació a la Universitat Jaume I i d'integrar-los en la vida universitària.
  • Amb la finalitat de promoure la mobilitat de l'estudiantat, el grau d'infermeria té una amplia oferta de posibilitats de gaudir de programes d'intercanvi (Erasmus, SICUE, Amèrica del Nord, etc...)

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu