Presentació

Ara que enceteu una nova i important etapa de la vostra formació personal i acadèmica, m’agradaria animar-vos en aquest nou començament. La Universitat Jaume I és una universitat jove, dinàmica i de qualitat on l’estudiantat troba una àmplia oferta formativa i una extensa gamma de recursos acadèmics a la seua disposició que faciliten el treball en els seus estudis i la seua vida diària en el campus. De forma més específica, m’agradaria subratllar que el grau en Estudis Anglesos suposa una via important d’accés per a un futur professional i personal d’una solidesa considerable. En aquesta titulació us convidem a ampliar els vostres coneixements d’idiomes i altres cultures; es promou que viatgeu a l’estranger, que realitzeu pràctiques en empreses, que amplieu la vostra cultura lingüística i literària i, sobretot, que adquiriu un ampli ventall de destreses professionals (informàtica, metodologia d’ensenyament de llengües, anglès tècnic i comercial, etc.) que us ajuden en la vostra incorporació al mercat laboral. De segur que el vostre pas pel grau en Estudis Anglesos suposarà una excel·lent experiència en la vostra vida des de la qual podreu edificar un futur professional ple d’èxit.

El grau en Estudis Anglesos incorpora continguts referents a tot allò relacionat amb el coneixement i domini de la llengua anglesa. Això implica que en aquesta titulació s’estudia amb detall la literatura anglesa i nord-americana, la metodologia d’ensenyament de la llengua anglesa, l’anglès tècnic i comercial, la lingüística o la història de la llengua. A més, oferim la possibilitat de complementar el domini de la llengua anglesa amb assignatures de francès o alemany, que curseu un semestre en una universitat europea o nord-americana o que feu pràctiques en alguna empresa de l’entorn de la Universitat Jaume I.

María José Esteve Ramos

Vicedegana del grau en Estudis Anglesos

resteve@uji.es

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu