Enginyeria en Tecnologies Industrials

23/10/2017 | USE

El grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials proporciona coneixements de totes les tecnologies industrials: ofereix una visió multidisciplinària i integradora de l'enginyeria industrial. Capaciten per a exercir l'activitat en qualsevol camp tecnològic de la indústria, gràcies a la sòlida base científica i tecnològica que s'adquireix i que facilita la posterior especialització. És per açò que aquests estudis gaudeixen de gran èxit professional per l'ampli coneixement de les diferents tecnologies industrials que atorguen, per la seua capacitat d'adaptació i la seua gran versatilitat.

El grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials amb el màster universitari en Enginyeria Industrial, substitueix i equival en el seu conjunt a l'anterior titulació d'Enginyeria Industrial, que permet obtenir les atribucions professionals de l'enginyer o enginyera Industrial. [Llegir més]

¿Per què estudiar aquest grau en la UJI?

Segell EUR-ACE