Què és?

El grau en Enginyeria Elèctrica suposa la continuació natural de la titulació d’Enginyeria Tècnica Industrial especialitat Elèctrica, per la qual cosa les futures i futurs graduats tindran les atribucions professionals, reconegudes per llei, de l’Enginyeria Tècnica Industrial. Amb l’objecte d’aconseguir un professional polivalent en l’àmbit industrial, els ensenyaments del grau combinen una formació generalista en els diferents àmbits industrials amb una formació específica en els camps de l’electricitat, l’electrònica i l’energia.

L’estudiantat adquirirà les competències necessàries per a afrontar amb garanties el desenvolupament complet de projectes d’instal·lacions elèctriques i instal·lacions d’altres tipus, el disseny elèctric i electrònic de productes, màquines i processos productius, l’operació, supervisió i manteniment de centrals, xarxes i plantes industrials així com la direcció d’obra de qualsevol instal·lació elèctrica. Addicionalment, l’estudiantat podrà especialitzar-se en el camp de la producció d’energia i de les energies renovables o en el camp de l’electrònica, l’automàtica i la informàtica industrial.

Els dos primers cursos són comuns amb els graus d’Enginyeria Mecànica i Enginyeria en Tecnologies Industrials, la qual cosa ofereix una gran flexibilitat a l’alumnat i la possibilitat de canviar de titulació en tercer curs.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu