Què és?

El grau en Economia de la Universitat Jaume I ofereix una formació sòlida i de qualitat que incorpora els coneixements analítics necessaris per a entendre, a distints nivells, una realitat econòmica complexa i variable. Els estudis del grau estan dissenyats per a dotar els graduats i graduades en Economia de la versatilitat i capacitat d’adaptació que és pròpia dels professionals altament qualificats. El caràcter polivalent de la formació rebuda permetrà aquests professionals de l’economia afrontar amb èxit un ampli ventall de llocs. El procés formatiu s’inicia amb l’estudi de matèries introductòries sobre economia general, dret, metodologia, i tècniques per a la valoració i gestió eficient dels recursos empresarials. A mesura que l’estudiantat accedeix a cursos superiors tindrà l’oportunitat d’adquirir els coneixements adequats per a analitzar i comprendre el funcionament de les variables micro i macroeconòmiques, així com, eventualment, intervindre en els mercats nacionals i internacionals. El nostre propòsit és que les futures i futurs graduats en Economia siguen professionals socialment responsables i es troben altament qualificats per a portar a terme estudis de mercat, per a dissenyar polítiques de desenvolupament, així com per a prendre o assessorar sobre les decisions més adequades tant en l’àmbit de les empreses privades com en el dels organismes públics.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu