Què és?

Els estudis de Dret a la Universitat Jaume I inclouen totes les matèries clàssiques que un professional del Dret ha de saber per desenvolupar el seu treball en la pràctica: Dret civil, Dret penal, Dret Mercantil, Dret administratiu, Dret processal, Dret Constitucional, Dret Internacional Públic, Dret Internacional Privat, Dret de la Unió Europea, Dret Financer i Tributari, Dret laboral i de la Seguretat Social, i Dret Eclesiàstic de l'Estat.

A més a més, no falten altres disciplines que serveixen per completar la formació d'un jurista, com Història del Dret, Dret Romà, Teoria del Dret i Filosofia del Dret.

Finalment, les assignatures d'Anglès Jurídic, Principis d'Economia, i Conflicte, Negociació i Mediació (aquesta última amb un enfocament de Psicologia) proporcionen al Grau un caràcter interdisciplinar i actual.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu