Què és?

El grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de la Universitat Jaume I ofereix una formació molt innovadora, de qualitat i orientada a l’exercici professional. Per a aconseguir-ho proposa una formació interdisciplinària i integral que obri un ampli panorama d’eixides professionals. Les matèries es desenvolupen de manera pràctica en els múltiples laboratoris i tallers dotats amb les últimes tecnologies.

Les graduades i graduats en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes adquiriran competències que els permetran realitzar el disseny i desenvolupament de nous productes i millora dels existents, tant en els aspectes formals i estètics com en els aspectes tecnològics, de manera que en la seua comercialització tinguen un valor afegit que els faça competitius en un mercat cada dia més competitiu i internacional.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu