Què és?

El grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Jaume I ofereix una formació innovadora, de qualitat i orientada a l’exercici professional. Per aconseguir-ho, posa a l’abast de l’alumnat un pla d’estudis que combina una visió global sobre el camp de la comunicació amb l’estudi aprofundit dels processos de producció, realització i creació d’obres audiovisuals, com ara pel·lícules, sèries de televisió o telefilms. Igualment, aquest grau s’ocupa dels camps de la fotografia, la ràdio, la televisió i l’hipermèdia (Internet, videojocs…). Aquests aspectes es desenvoluparan de forma pràctica a les instal·lacions del laboratori de ciències de la comunicació (LABCOM) i capacitaran de manera immillorable els futurs professionals de l’audiovisual.

Els graduats i graduades en Comunicació Audiovisual de l’UJI adquiriran competències que els permetran elaborar productes en els diversos àmbits de l’audiovisual, com ara fotografia, cinema, televisió o ràdio. Juntament amb el domini dels sabers tècnics, els futurs professionals obtindran una forta capacitació en el terreny de la concepció i disseny dels continguts destinats a aquests suports.

La Universitat Jaume I, conscient de la necessitat de pràctiques en la formació de l’estudiantat, i de l’escassesa d’aquestes a la resta d’universitats espanyoles on s’imparteix la titulació, ha creat l’Escola de Comunicació, que compleix dos objectius fonamentals. D’una banda, origina una nova manera d’entendre les relacions universitàries mitjançant el contacte amb el món professional, pràctic des del primer curs. D’una altra, és un element que diferencia l’estudiantat de Comunicació Audiovisual de l’UJI de la resta.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu