Què és?

El grau en Administració d’Empreses ofereix una formació completa, innovadora i de qualitat, orientada a proporcionar les destreses, coneixements i habilitats necessaris per a formar professionals amb capacitat per a crear empreses, exercir llocs de gestió, administració, assessorament i avaluació en tot tipus d’empreses, però també en qualsevol fundació i ONG, a més de poder desenvolupar la seua labor professional en els cossos tècnics en tot tipus d’administracions públiques.

En finalitzar els seus estudis les graduades i graduats en Administració d’Empreses coneixeran el funcionament de les empreses i de les seues àrees (producció, administració, recursos humans, comercialització, màrqueting, qualitat, finances, etc.).

L’alumnat que finalment es decidisca per Administració d’Empreses podrà exercir la seua activitat en qualsevol àrea funcional de l’empresa, però estarà exercitat particularment en àrees com ara gestió d’operacions, gestió i promoció comercial, gestió de qualitat, màrqueting internacional, gestió de personal, logística o gestió de compres, direcció d'empreses, administració general de l'empresa.

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu