Organització dels estudis

Pla d'estudis complet doble grau Administració d'Empreses i Dret - 2017 (.pdf)

Primer curs

Formació bàsica (FB) 57 crèdits ECTS

Obligatòries (OB) 15 crèdits ECTS

Distribució de crèdits per grau:

• ECTS Dret 24 crèdits ECTS

Treball de final de grau (TFG) 12 crèdits ECTS

ECTS Dret 12 crèdits ECTS

ECTS ADE 12 crèdits ECTS

Total de crèdits del grau: 384 crèdits ECTS (European Credit Transfer System)

La Universitat Jaume I ha establert que cada crèdit ECTS equival a 25 hores de treball de l'estudiant. D’aquestes, entre 7,5 i 10 hores corresponen a docència presencial (classes, pràctiques, tutories, seminaris, etc.) i la resta són les hores de treball autònom de l’alumne (treballs, projectes, hores d’estudi, etc.).

El preu del crèdit establert per al curs 2017/18 és de 16,37 €. Com que un curs són 72 crèdits, el cost de la matrícula del primer any és de 1.178,64 € més taxes administratives.

Alguns aspectes del grau que és important que conegues:

TÍTOLS I CERTIFICACIONS

En acabar obtindràs:

• Títol de graduat o graduada en Administració d’Empreses per la Universitat Jaume I i titol de graduat o graduada en Dret per la Universitat Jaume I
  • Suplement europeu al títol (SET). Aquest document acompanya els títols universitaris de caràcter oficial i amb validesa a tot el territori nacional i inclou informació unificada i personalitzada sobre els estudis cursats, els resultats obtinguts, les capacitats professionals adquirides i el nivell de la titulació en el sistema nacional d’educació superior.

-Els graduats i graduades en Administració d’Empreses poden obtenir un segon títol:

• Grau en Economia: s'han de superar 102 crèdits ECTS de matèries específiques d’aquest grau de 3r i 4t curs.
  • Grau en Finances i Comptabilitat: s'han de superar 90 crèdits ECTS de matèries específiques d’aquest grau de 3r i 4t curs.
  • Possibilitat d’obtenir un Doble Títol Internacional amb la Università Degli Studi Di Modena E Reggio Emilia-UNIMORE (Itàlia).

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu