Eixides professionals

• Llocs de responsabilitat en la gestió general de l’empresa i en àrees relacionades amb: assessorament legal, compliment normatiu (compliance) compres, logística, planificació estratègica, qualitat, administració, gestió de la innovació, recursos humans, vendes, promoció, exportació, marxandatge, màrqueting, investigació de mercats, gestió de clientela, comunicació integral, o intel·ligència competitiva, entre altres.

• Empresari o empresària.

• Exercici lliure de determinades professions (eventualment, prèvia superació de requisits legals de capacitació professional): advocacia, procuradoria dels tribunals, consultoria de gestió empresarial, consultoria de recursos humans, consultoria de màrqueting, en comerç exterior, auditoria de qualitat, auditoria organitzativa, coaching empresarial, auditoria de comptes, assessoria administrativa, fiscal i comptable, analista d’inversions, o gestió d’entitats no lucratives (ONL), entre altres.

• Prèvia oposició, accés a professions com ara notari o notària o registrador o registradora de la propietat i mercantil; i a llocs en la funció pública com: jutge o jutgessa, fiscal o lletrat o lletrada de l'Administració de Justícia; secretaria, intervenció o personal jurídic i tècnic de l'administració local; cos jurídic militar; inspecció de treball; inspecció d'Hisenda; advocats i advocades i lletrats i lletrades de les administracions públiques i dels òrgans constitucionals (advocacia de l'Estat, de les comunitats autònomes o d'entitats locals, lletrats i lletrades del Consell d'Estat i òrgans consultius autonòmics, lletrats i lletrades de l'Administració de la Seguretat Social, lletrats i lletrades del Tribunal de Comptes, etc.); personal tècnic comercial de l'Estat; inspecció d'entitats de crèdit; auditors i auditores del Tribunal de Comptes; cos diplomàtic, entre altres.

• Docència i investigació universitàries

Oficina d’Inserció Professional i Estades en Pràctiques (OIPEP)

Informació proporcionada per: Unitat de suport educatiu