panoramica UJI

Programa de doctorat en Química Teòrica i Modelització Computacional

09/11/2017 | USE

El present programa de doctorat pretén preparar experts en l'ús i desenvolupament de tècniques computacionals amb aplicacions en molt diversos camps que van des de la reactivitat química, l'espectroscòpia o la catàlisi, fins a la bioinformàtica, passant per la ciència de materials o els polímers. El caràcter fortament interdisciplinari del doctorat permet cobrir les àrees fonamentals de la química: orgànica, inorgànica, química de l'estat sòlid, espectroscòpia, cinètica, catàlisi, polímers, espectrometria de masses, disseny molecular, així com àrees fonamentals de la física: física atòmica i molecular, física de la matèria condensada i materials, i diverses àrees de la bioquímica, bioinformàtica, química biològica i química mèdica.

Programa de Doctorado con Mención hacia la Excelencia (Resolución de 6 de octubre de 2011 – BOE 20 de octubre de 2011)
Programa de doctorat amb menció cap a l'excel·lència (Resolució de 6 d'octubre de 2011 – BOE de 20 d'octubre de 2011

El programa de doctorat en Química Teòrica i Modelització Computacional és un programa de doctorat interuniversitari en el qual participa la Universitat Jaume I.

Contacte:
Administració: Natividad Cabedo Gomar, ncabedo@uji.es
Coordinació acadèmica: Juan Andrés Bort  (andres@uji.es)