panoramica UJI

Programa de doctorat en Estudis Internacionals en Pau, Conflictes i Desenvolupament

04/12/2017 | USE

El doctorat en Estudis Internacionals en Pau, Conflictes  i Desenvolupament aborda l'estudi dels fenòmens socials des d'una anàlisi crítica i interdisciplinària. Posa l'accent en l'elaboració de propostes positives de canvi social. És un referent en l'àmbit nacional per la seua qualitat. La solvència científica dels seus investigadors i dels seus processos educatius està acreditada per l'ANECA i el Ministeri d'Educació.

Programa de Doctorado con Mención hacia la Excelencia (Resolución de 6 de octubre de 2011 – BOE 20 de octubre de 2011)
Programa de doctorat amb menció cap a l'excel·lència (Resolució de 6 d'octubre de 2011 – BOE de 20 d'octubre de 2011

El programa de doctorat en Estudis Internacionals en Pau, Conflictes i Desenvolupament és un programa de la Universitat Jaume I.

Contacte:

InfoCampus (Oficina d'Informació i Registre):  info@uji.es