panoramica UJI

Programa de doctorat en Llengües Aplicades, Literatura i Traducció

21/09/2017 | USE

Aquest programa de doctorat té com a objectiu completar la formació dels alumnes per a satisfer la demanda dels sectors vinculats a les llengües, la literatura i la traducció i les seues aplicacions en l'entorn proper a la Universitat Jaume I i en la resta de l'Estat i d'Europa. Els futurs professionals hauran d'afrontar una sèrie d'exigències de qualitat i rendiment en el coneixement i maneig de les llengües i cultures estudiades, així com en la seua traducció, tenint en compte la incorporació de les noves tecnologies de la informació i els nous enfocaments metodològics.

El programa de doctorat en Llengües Aplicades, Literatura i Traducció és un programa de la Universitat Jaume I.

Contacte:
Administració: Amparo Herrero Llobregat (mherrero@uji.es)
Coordinació acadèmica: Josep Manuel Marco Borillo (jmarco@uji.es)