panoramica UJI

Programa de doctorat en Llengües Aplicades, Literatura i Traducció

04/12/2017 | USE

Aquest programa de doctorat té com a objectiu completar la formació dels alumnes per a satisfer la demanda dels sectors vinculats a les llengües, la literatura i la traducció i les seues aplicacions en l'entorn proper a la Universitat Jaume I i en la resta de l'Estat i d'Europa. Els futurs professionals hauran d'afrontar una sèrie d'exigències de qualitat i rendiment en el coneixement i maneig de les llengües i cultures estudiades, així com en la seua traducció, tenint en compte la incorporació de les noves tecnologies de la informació i els nous enfocaments metodològics.

El programa de doctorat en Llengües Aplicades, Literatura i Traducció és un programa de la Universitat Jaume I.

Contacte:

InfoCampus (Oficina d'Informació i Registre):  info@uji.es
Administració: Amparo Herrero Llobregat
Coordinació acadèmica: Josep Manuel Marco Borillo

Et pot interessar

Conferència Inaugural del Programa de Doctorat en Llengües Aplicades, Literatura i Traducció