Com a requisit específic del programa de doctorat en Informàtica s'ha d'haver cursat algun dels següents màsters associats a aquest programa de doctorat:
Si no s'ha estudiat cap d'aquests, s'haurà d'haver cursat el màster en Informàtica del Ministeri d'Educació, o altres estudis del mateix nivell i branca de coneixement.
Així mateix, és recomanable que l'estudiant puga acreditar un nivell mínim de coneixement d'anglés B2 en el Marc comú europeu de referència per a les llengües.
Barem. Per aprioritzar les sol·licituds d'accés, la comissió acadèmica analitzarà els mèrits aportats, tenint en compte proporcionalment la següent distribució:
En el cas en que no es propose cap director o directora de tesis, serà condició necessària per a poder ser admés haver presentat una proposta del projecte de tesi en el qual s'exposen les línies bàsiques per a la recerca.
Plantilla proposta del projecte de tesi
Estudiants amb dedicació a temps parcial. Segons l'article 13 de la Normativa de doctorat de l'UJI, la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat és la responsable d'autoritzar la realització dels estudis de doctorat a temps parcial. Sense perjudici de l'estipulat en altres normes de rang superior, es consideraran com a supòsits que donen dret a sol·licitar el reconeixement de la condició d'estudiant a temps parcial els següents:
Estudiants amb necessitats educatives especials. La Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat vetlarà perquè l'estudiantat amb necessitats educatives específiques, derivades de discapacitat, compten amb els serveis de suport i assessorament adequats. A més la Comissió Acadèmica avaluarà la necessitat de possibles adaptacions curriculars, itineraris o estudis alternatius.
Les universitats reservaran, almenys, un 5 per 100 de les places oferides per a estudiants que tinguen reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100, així com per a estudiants amb necessitats educatives especials permanents associades a circumstàncies personals de discapacitat, que en els seus estudis anteriors hagen precisat de recursos i suports per a la seua plena normalització educativa.