panoramica UJI

Programa de doctorat en Informàtica

09/11/2017 | USE

El programa de doctorat en Informàtica està integrat per sis línies de recerca que possibiliten la realització de la tesi doctoral dins d'un ampli ventall de camps, tant de recerca bàsica com d'aplicada, amb l'objectiu d'expandir els límits del coneixement en alguna de les seues línies: (i) Arquitectures, xarxes i computació d'altes prestacions, (ii) Enginyeria visual, (iii) Bases de coneixement temporal, integració i reenginyeria de sistemes, (iv) Visualització interactiva i tecnologies geoespacials, (v) Percepció i aprenentatge, i (vi) Robòtica. El disseny d'aquest programa permet al doctorand o doctoranda una àmplia flexibilitat i autonomia, però al mateix temps els facilita aconseguir alts nivells de qualitat, internacionalització, innovació i reconeixement acadèmic.

El programa de doctorat en Informàtica és un programa de la Universitat Jaume I.

Contacte:
Administració: Natividad Cabedo Gomar, ncabedo@uji.es
Coordinació acadèmica: José Salvador Sánchez Garreta (Salvador.sanchez@uji.es)