panoramica UJI

Perfil d'ingrés

Última modificació: 29/03/2017 | Font: USE

Perfil d'ingrés

• Infermer o infermera amb màster universitari en Ciències de la Infermeria (120 crèdits ECTS)
  • Infermer o infermera amb 120 crèdits ECTS de formació de màster, dels quals, almenys 60 crèdits ECTS han de ser de recerca.
  • Infermer o infermera amb dos anys d'especialitat EIR per convocatòria nacional.
  • Infermer o infermera amb formació en màster profesionalizant: ha de cursar els complements formatius de recerca de nivell de màster que li indique la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat adaptats al seu curriculum.
  • Titulat o titulada en Ciències de la Salut d'altres titulacions: la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat realitzarà un estudi curricular individualitzat que pot generar una variabilitat de requisits àmplia. En qualsevol cas, la possibilitat de cursar qualsevol formació investigadora, està garantida des de la Universitat Jaume I.
  • A l'estudiantat procedent del doctorat en Ciències de la Salut o de programes afins se'ls realitzarà una adaptació curricular en funció de l'estat de la seua recerca prèvia.

Complements formatius

Als estudiants que necessiten complements de formació una vegada admesos, la comissió acadèmica del programa realitzarà una adaptació curricular individual. Els possibles complements formatius necessaris es corresponen amb les següents assignatures:

Teories i models d'infermeria: 9 crèdits ECTS

Cronicitats, geriatria i cures pal · liatives: 12 crèdits ECTS

Economia de la salut: 6 crèdits ECTS

Gestió de serveis de salut i sociosanitaris: 6 crèdits ECTS

Bioètica: 3 crèdits ECTS

Metodologia d'investigació. Generalitats: 6 crèdits ECTS

Anglès aplicat a la investigació 1: 6 crèdits ECTS

Anglès aplicat a la investigació 2: 6 crèdits ECTS

Mètodes educatius: 4 crèdits ECTS

Tècniques qualitatives en ciències de la salut: 6 crèdits ECTS