panoramica UJI

Criteris d'admissió al programa i places

Última modificació: 29/03/2017 | Font: USE

Per a estudiantat de nova admissió: (aprovats per la Comissió de Doctorat del programa de Ciències de la Salut UJI)

• Estar en possessió del títol de diplomat o diplomada o graduat o graduada en Infermeria

• Tenir 120 crèdits ECTS de formació en màster universitari, dels quals, almenys 60 crèdits ECTS siguen de formació en recerca.

• En la formació de màster, s’inclou un treball de final de màster que consisteix en una recerca amb resultats, elaborada d’acord amb la guia de TFM que es troba disponible en http://repositori.uji.es/xmlui/handle/10234/31776

• Currículum que incloga:

• Coneixement d’anglès acreditat. Nivell B2

• Nota mitjana del màster de 7 (d’una escala de 0-10)

• Dues cartes de referència, una d’un professor o professora i una altra d’un supervisor o supervisora o director o directora d’Infermeria

• L’estudiantat ha de ser seleccionat per la Comissió Acadèmica del Programa prèvia acceptació de l'investigador o i nvestigadora expert en el tema de manera que:

• Els objectius i metes de recerca de l’alumnat han de ser congruents amb les àrees d’expert del professorat i dels recursos institucionals.

• L’alumnat ha d’establir un patró de productivitat científica mitjançant la col·laboració amb altres investigadors i investigadores d’Infermeria i d’altres disciplines en projectes científics que resulten en la presentació i publicació dels seus treballs.

• L’estudiantat ha d’obtenir finançament mitjançant beques acadèmiques i de recerca internes o externes.

Oferta de places

• 25 places