panoramica UJI

Programa de doctorat en Ètica i Democràcia

09/11/2017 | USE

L'ètica i la filosofia política són les dimensions filosòfiques que més interessen a la societat perquè permeten dissenyar nous models de democràcia i ciutadania, però també perquè ajuden a prendre decisions en diferents ètiques aplicades, com és el cas de l'ètica empresarial, l'ètica de la ciència o la bioètica. Les recerques en tots aquests àmbits tenen una clara repercussió social, inclosa la política i l'economia, i tenen una especial rellevància per a l'educació. Aquest doctorat vol desenvolupar capacitats i competències en ètiques aplicades i en teories de la democràcia. Programa de doctorat interuniversitari amb la Universitat de València.

logo Doctorat amb menció cap l'excel·lència

Programa de doctorat amb menció cap a l'excel·lència (Resolució de 6 d'octubre de 2011 – BOE de 20 d'octubre de 2011

El programa de doctorat en Ètica i Democràcia és un programa interuniversitari en el qual participa la Universitat Jaume I.

Contacte:
Administració: Natividad Cabedo Gomar, ncabedo@uji.es
Coordinació acadèmica: Domingo Gacía Marzá (garmar@uji.es)