panoramica UJI

Programa de doctorat en Desenvolupament Local i Cooperació Internacional

27/02/2017 | USE

La proposta de doctorat procedeix de la fusió de dos doctorats interuniversitaris de les universitats de València i Jaume I: doctorat en Desenvolupament Local i Territori i doctorat en Cooperació al Desenvolupament, gestionats per l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local d'ambdues universitats. A aquesta proposta s'incorpora la Universitat Politècnica de València amb un important elenc de professors doctors que comparteixen amb els ja participants en els programes previs una ja llarga trajectòria de treball en comú en diverses instàncies (grup de recerca, màster interuniversitari, microclúster d'excel·lència). El caràcter interdisciplinari i interuniversitari d'aquest programa constitueix, doncs, una de les seues principals fortaleses.

El programa de doctorat en Desenvolupament Local i Cooperació Internacional és un programa interuniversitari en el qual participa la Universitat Jaume I.

Contacte:
Administració: Amparo Herrero Llobregatmherrero@uji.es
Coordinació acadèmica: Francesc Xavier Molina Morales (Xavier.Molina@uji.es)

Programa de doctorat en Desenvolupament Local i Cooperació Internacional