panoramica UJI

Programa de Doctorat en Disseny, Gestió i Avaluació de Polítiques Públiques de Benestar Social

09/11/2017 | USE

Aquest programa de doctorat té un caràcter interuniversitari. L'objectiu general del programa és configurar un espai acadèmic multidisciplinari entorn de l'estudi de les polítiques públiques de benestar social des de la perspectiva de la sociologia i antropologia, la psicologia, la medicina, el treball social, el dret, la tecnologia, l'economia, la ciència política i l'educació. El programa s'articula entorn de dues línies de recerca que aspiren a aportar una anàlisi àmplia, plural i integrador de les múltiples dimensions de les polítiques públiques. Les línies de recerca concretes són “Modelització, avaluació, sistemes de gestió i tecnologies en polítiques públiques” i “Desigualtat, societats inclusives i benestar social i individual en el marc de les polítiques públiques”. La proposta compta amb professorat de diversos departaments i àrees de coneixement de la Universitat de València i la Universitat Jaume I i amb acords de col·laboració amb altres centres de recerca nacionals i internacionals.

Contacte:
Administració: Natividad Cabedo Gomar, ncabedo@uji.es
Coordinació acadèmica: Azucena García Palacios (azucena@uji.es)