Dates i enviaments de treballs

Última modificació: 20/09/2017 | Font: UTH

DATES CLAU


La Jornada es realitzarà els dies 9 i 10 de novembre de 2017 al Saló d'Actes i la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I.

Els terminis clau de la Jornada són els següents:

Recepció d'abstracts: fins el 4 de juny de 2017 (s'amplia el període de recepció d'abstracts fins el 11 de juny)

Notificació de l'acceptació de l'article: 3 de juliol de 2017

Data límit d'enviament de l'article definitiu: 8 de setembre de 2017 (s'amplia el període de recepció dels articles definitius fins el 15 de setembre de 2017)

Data d'inscripció:

Ordinària: fins el 22 de setembre de 2017

Extraordinària: fins el 20 d'octubre de 2017

 

INSTRUCCIONS I ENVIAMENT DE TREBALLS

 
PUBLICACIÓ


Totes les comunicacions presentades en la Jornada seran editades i publicades en un ebook d'accés obert, amb els corresponents ISBN i DOI. Així mateix s'imprimirà una publicació amb els resums, que es facilitarà de forma gratuïta a tots els inscrits i assistents a la Jornada.

COMUNICACIONS ORALS

o Cada sessió oral comptarà amb un moderador que coordinarà la presentació de treballs.
o Es disposarà de canó i ordinador per a la presentació.
o Temps d'exposició per comunicació: màxim de 10 minuts per comunicació per part de l'autor i mínim 5 minuts per al debat.

COMUNICACIONS PÒSTER
  • Dimensions del pòster: 60 cm d'ample per 80 cm d'alt.
  • El pòster haurà de contenir el títol de la comunicació, autors i filiació; el tipus de lletra serà de lliure elecció.
  • L'organització publicarà la relació de pòsters amb el seu nombre de col·locació en els suports habilitats a tal fi.
  • Els autors estaran presents durant l'interval de temps previst per a aqueixa sessió per a atendre dubtes i comentaris dels assistents.
  • En finalitzar  la sessió es podran retirar els pòsters. L'organització guardarà en la secretaria de la jornada els que no hagen sigut retirats.
ENVIAMENT DE TREBALLS


Format de l'article per a l'acta de la jornada:

  • El resum tindrà entre 200 i 500 paraules i s'haurà d'ajustar a la següent PLANTILLA
  • Tant les comunicacions orals com els pòsters es publicaran sense distinció en format d'article científic. Hauran d'enviar-se en format text word o rtf amb una extensió màxima de 8 pàgines.
  • Des del següent enllaç poden descarregar-se les INSTRUCCIONS i la PLANTILLA de l'article per al seu enviament segons el format sol·licitat.
  • Sol·licitud de participació

El resum ha de ser enviat a l'adreça de correu electrònic jneu@uji.es amb la següent informació:

1. Títol del treball.
2. Àrea temàtica on s'emmarca.
3. Autors: nom i cognoms, titulació i universitat.
4. Text del resum

Termini per tal de presentar resum per a participar amb una comunicació finalitza el 4 de juny de 2017 (s'amplia el període de recepció d'abstracts fins el 11 de juny).

Enviament de treballs definitius:

  •  Del 3 de juliol (notificació de l'acceptació) al 8 de setembre de 2017 (ampliat fins el 15 de setembre) .

 

 

 

Informació de contacte: 

Secretaria de la Jornada

Tlf. 964 72 94 54/ 964 72 94 56

Correu electrònic:  jneu@uji.es

Unitat Tècnica d'Harmonització, Vicerectorat d'Estudis

Edif. Rectorat/ Campus del Riu Sec

Avda. Sos Baynat, sn, 12071 Castelló de la Plana

Informació proporcionada per: Vicerectorat d’Estudis
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16