La Jornada es realitzarà els dies 9 i 10 de novembre de 2017 al Saló d'Actes i la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I.
Els terminis clau de la Jornada són els següents:
Recepció d'abstracts: fins el 4 de juny de 2017 (s'amplia el període de recepció d'abstracts fins el 11 de juny)
Notificació de l'acceptació de l'article: 3 de juliol de 2017
Data límit d'enviament de l'article definitiu: 8 de setembre de 2017 (s'amplia el període de recepció dels articles definitius fins el 15 de setembre de 2017)
Data d'inscripció:
Ordinària: fins el 22 de setembre de 2017
Extraordinària: fins el 20 d'octubre de 2017
Totes les comunicacions presentades en la Jornada seran editades i publicades en un ebook d'accés obert, amb els corresponents ISBN i DOI. Així mateix s'imprimirà una publicació amb els resums, que es facilitarà de forma gratuïta a tots els inscrits i assistents a la Jornada.
o Cada sessió oral comptarà amb un moderador que coordinarà la presentació de treballs.
o Es disposarà de canó i ordinador per a la presentació.
o Temps d'exposició per comunicació: màxim de 10 minuts per comunicació per part de l'autor i mínim 5 minuts per al debat.
Format de l'article per a l'acta de la jornada:
El resum ha de ser enviat a l'adreça de correu electrònic jneu@uji.es amb la següent informació:
1. Títol del treball.
2. Àrea temàtica on s'emmarca.
3. Autors: nom i cognoms, titulació i universitat.
4. Text del resum
Termini per tal de presentar resum per a participar amb una comunicació finalitza el 4 de juny de 2017 (s'amplia el període de recepció d'abstracts fins el 11 de juny).
Enviament de treballs definitius:
Informació de contacte:
Secretaria de la Jornada
Tlf. 964 72 94 54/ 964 72 94 56
Correu electrònic: jneu@uji.es
Unitat Tècnica d'Harmonització, Vicerectorat d'Estudis
Edif. Rectorat/ Campus del Riu Sec
Avda. Sos Baynat, sn, 12071 Castelló de la Plana