Recurs d'imatge publicitat-p25 producte

Publicitat i Comunicació Corporativa (Nou pla d'estudis)Periodisme, comunicació, publicitat i relacions públiques

Deixa'ns el teu contacte i t'enviarem informació relacionada amb aquest estudi.

Done el meu consentiment perquè el Servei de Comunicació i Publicacions de la Universitat Jaume I tracte les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679

* Camps obligatoris

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Universitat Jaume I

Finalitat del tractament: Difusió de l'oferta formativa i cultural de la Universitat.

Legitimació: Consentiment de la persona interessada.

Destinataris : Les imatges preses durant les activitats podran ser publicades en mitjans web i xarxes socials de la Universitat.

Drets: Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.

Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades al següent enllaç: protecció de dades.

La comunicació estratègica és clau per a impulsar l'economia, crear tendències, unir la societat, difondre cultura i enfortir les organitzacions. Aquest grau et prepara per a treballar en aquest món transformat per la revolució digital, combinant creativitat, pensament estratègic i coneixement tècnic.  [Llegir més]

Pla d'estudis actual: 2025

Pla d'estudis anterior

Programa
Grau
Duració
240 Crèdits
Places
90

Mobilitat

Consulta tots els programes de mobilitat que t'ofereix l'UJI i aprofita per a formar-te i acreditar-te en llengües.

PRÀCTIQUES EN EMPRESES

En la titulació l'assignatura Pràctiques Acadèmiques Externes té una càrrega de 24 crèdits, la qual cosa permet a l'estudiantat realitzar 600 hores de pràctiques en una empresa. Això suposa un avantatge significatiu en la formació i ocupabilitat.

Experiències reals

El Grau en Publicitat i Comunicació Corporativa manté forts vincles amb el món laboral participant activament en premis, concursos, festivals, jornades professionals i esdeveniments rellevants en el sector.

Laboratori de Ciències de la Comunicació

Servei especialitzat en tecnologies audiovisuals que realitza una compromesa labor de coproducció i col·laboració en projectes audiovisuals externs i ofereix cursos de formació específics.

Estudia i investiga

Si tens bon expedient acadèmic, en aquest grau podràs col·laborar amb els grups d'investigació des del primer curs.

Programa d'acció tutorial universitari

Inicia la teua etapa universitària amb l'acompanyament d'un alumne o alumna amb experiència.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, vies d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, professorat, competències del títol, responsables acadèmics, etc.

Treball de Final de Grau (TFG)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFG, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors.

Després del Grau

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest grau, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a tots els sistemes de qualitat d'aquest grau i a la informació completa del títol.

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest grau: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

Recurs d'imatge accio imatgefons

XXXIV Jornades de Portes Obertes

Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de grau a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.

Estudis relacionats
Màster Universitari Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació comunicacio-2016 index
Màster Universitari Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats marqueting index
Grau Grado en Periodismo periodisme-p25 index

Periodisme (Nou pla d'estudis)

240 Crèdits
90 Places