X Setmana de la Traducció Audiovisual

Última modificació: 20/11/2017 | Font: TRAD

Data: 19 i 20 de desembre de 2017

Acte: X Setmana de la Traducció Audiovisual

Lloc: Sala d'actes (HA1012CC) i laboratori d'interpretació (HC2020) de la Facultat de Ciències Humanes i Socials

Horari: de 17 a 20 hores

Entitat: Grup TRAMA – Traducció per als mitjans audiovisuals i accesssibilitat

Descripció:

La X Setmana de la Traducció Audiovisual se cel·lebrarà els dies 19 i 20 de desembre amb l’objectiu d’apropar les perspectives dels investigadors i els professionals d’aquest àmbit a tots els estudiants interessats. Es tractaran aspectes com a l’accessibilitat, la relació entre traducció audiovisual i interpretació o la localització de videojocs. També tindrà lloc una taula rodona amb antics alumnes de traducció que compartiran les seues experiències de pràctiques en el sector de la traducció audiovisual.

Programa:

Dimarts 19

17 h: Vincenza Minutella (Università di Torino): CinemAccessibile: an Audio Description Experiment in Torino

18 h: Heather Adams (Universidad de Las Palmas de Gran Canaria): Audiovisual Translation and Interpreting: distant cousins or closer allies?

19 h: Taula rodona. Experiències de practiques en empreses audiovisuals

Dimecres 20