Jornada inaugural del Grau en Traducció i Interpretació

Última modificació: 22/11/2016 | Font: TRAD

En nom del Departament de Traducció i Comunicació, el Grau en Traducció i Interpretació, el Deganat de la FCHS us convidem a la Jornada inaugural del Grau en Traducció i Interpretació que celebrarem el dia 10 d’octubre a l’AULA MAGNA (HA1012CC) de la FCHS a les 11:00

11:00 Bienvenida

11:10 Tonko Maroević. Poeta, historiador i crític d’art, assagista i traductor

“De l’Adriàtic a la Mediterrània. Experiències de traducció”

12:00 Pausa cafè

12:30 Silvia Rodríguez. Centre for Translation and Textual Studies de Dublin City University (DCU)

"Avances tecnológicos en la industria de la traducción y la localización: mismos retos, nuevas oportunidades"

13:45 Clausura

BIO:

Silvia Rodríguez Vázquez és investigadora postdoctoral en el CTTS (Centre for Translation and Textual Studies) de Dublin City University (DCU) i co-fundadora del grup de recerca interuniversitari COD.EX. Al maig de 2016, va obtenir un doble doctorat en Traducció i mediació intercultural i en Tractament de la informació multilingüe per la Universitat de Salamanca (USAL) i per la Universitat de Ginebra (UNIGE) respectivament. La seua tesi doctoral va girar entorn de l'aplicació i avaluació de les Pautes d'Accessibilitat per al Contingut Web (WCAG) 2.0 durant el procés de localització web. Entre abril de 2011 i març de 2016, va treballar com a assistent de recerca i docència en el Departament de Tecnologies de la traducció (TIM/ISSCO) de la FTI en Ginebra. Silvia és llicenciada en Traducció i Interpretació per la USAL i compta amb un Màster Universitari en Tecnologies de la Traducció i Localització per la Universitat Jaume I de Castelló. Així mateix, Silvia treballa com a traductora professional per a diferents organismes de les Nacions Unides, entre els quals es troben l'OMS, ONUSIDA i l'ITC, agència amb la qual també col·labora com a consultora experta en gestió de projectes i tecnologies de la traducció.

Informació proporcionada per: Departament de Traducció i Comunicació