Segona conferència Seminari Permanent de Traducció i Interpretació

Dar el salto: de estudiante a traductor
Última modificació: 06/03/2017 | Font: TRAD

Data: Dilluns, 6 de març de 2017

Acte: Dar el salto: de estudiante a traductor. Conferència impartida per Alicia Martorell

Lloc: Aula HA1206AA

Hora: 17 h.

La xarrada versarà sobre com fer la transició d'estudiant a traductor professional i quins són els primers passos que s'han de donar, i intentarà respondre a les preguntes que els sorgeixen a tots els estudiants abans de fer el salt al món professional.

Alicia Martorell Linares (Madrid1957) és una traductora espanyola d'assaig  i Humanitats en llengua francesa, a més de professora de traducció en la Universitat Pontifícia Comillas de Madrid i traductora-intèrpret jurada. Ha traduït, entre altres autors, a Jean BaudrillardFernand BraudelSamir Amin, la marquesa de Châtelet, Roland Barthes, Paul Zumthor, Simone de Beauvoir i Julia Kristeva. En 1996 va rebre el Premi Stendhal de traducció per Atlas, de Michel Serres. És sòcia fundadora de l'Associació Espanyola de Traductors, Correctors i Intèrprets (Asetrad). (Font: Wikipedia)

Informació proporcionada per: Departament de Traducció i Comunicació