XIV Jornada d'Anatomia Quirúrgica

Tècniques quirúrgiques de la Fusió Lumbar per Via Posterior
Última modificació: 23/06/2017 | Font: MED

Data: 23 de juny de 2017

Acte: Curs de formació dirigit als cirurgians de raquis.

Títol: XIV Jornada d'Anatomia Quirúrgica.

Lloc: Sala de Disecció i Osteoteca de la Facultat de Ciències de la Salut, Universitat Jaume I.

Hora: 8:00h

Entitat: Unitat Predepartamental de Medicina. Facultat de Ciències de la Salut. Universitat Jaume I, amb el patrocini de Vortrom i la colaboració de Globus Medical, Prim, iQG, AMGEN, Surgical Trainning i SECOT (Societat Espanyola de Cirurgia Ortopédica i Traumatologia).

Breu descripció: Aquesta jornada proporciona instrucció i formació pràctica als cirurgians de raquis mitjançant la simulació quirúrgica amb cadàvers. El seu objectiu consisteix en reproduir la realitat en un ambient controlat i millorar el rendiment de les habilitats quirúrgiques.

Els ponents seran:

Dr. César Hernández García, jefe de Servicio de Traumatologia i Cirurgia Ortopèdica. Hospital de Cieza, Murcia.

Dr. Francisco Ros Bernal, professor d'anatomia de la UP de Medicina de la UJI.

Dr. Conrado Martínez Cadenas, vicedegà grau en Medicina de la UJI.

Dr. Ismael García, director de la Jornada, professor associat de la UP de Medicina de la UJI i responsable de la Unitat de Raquis en l'Hospital General Universitari de Castelló.

Programa (en castellà)

Més informació (en castellà)

Informació proporcionada per: Unitat Predepartamental de Medicina