IX Jornada d'Anatomia Quirúrgica Fussió lumbar per via lateral minimamente invasiva

13/07/2016 | MED

Data: 13 de novembre de 2015.

Acte: Jornada

Títol: Fussió lumbar per via lateral minimamente invasiva.

Lloc: Osteoteca i Sala de Disecció de la Facultat de Ciències de la Salut, Universitat Jaume I

Entitat: Unitat Predepartamental de Medicina

Breu descripció: Instrucció i formació als cirurgians de raquis mitjançant la simulació quirúrgica amb cadàvers, per a reproduir la realitat en un ambien controlat i millorar el rendiment de les habilitats quirúrgiques.

Ponents: Rafael González Díaz, Unitat de Raquis de l'Hospital Fundación de Alcorcón, Francisco Ros Bernal, prof. Anatomia UJI i Dr. Conrado Martínez Cadenas, vicedegà de Medicina, Facultat de Ciències de la Salut.

Direcció: Dr. Ismael García Costa, professor associat UP Medicina i responsable Unitat de Raquis de l'Hospital General Universitari de Castelló.

Informació proporcionada per: Unitat Predepartamental de Medicina